Oma weet raad Forum Index Oma weet raad
www.omaweetraad.com forum.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

zweetvoeten
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Oma weet raad Forum Index -> Gezondheid/lichaamsverzorging
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
sopje

BerichtGeplaatst: Ma Aug 22, 2005 10:13 am    Onderwerp: zweetvoeten Reageer met quote

Confused mijn kinderen hebben zweet voeten nooit gehad maar deze zomer voor het eerst op gelopen en weet niet waar door ik maak hun voeten iedere avond schoon en spuit iedere avond hun schoenen in met geur vreters maar het werk niet
Very Happy maar ik heb wel een tip gevonden voor de schoenen en dat ga ik doen een etmaal je schoenen in de vriezer gooien
Idea nou nog de voeten het is net een beer putten lucht vies is nog zacht uit gedrukt dus wie weet een goede tip voor mijn kinderen
dokter heeft me gezecht om de voeten goed te wassen met zeep maar dat werk niet helemaal dus kom maar op ik probeer alles uit als het maar werkt vgr marjolein
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam Yahoo Messenger MSN Messenger
Helena

BerichtGeplaatst: Ma Aug 22, 2005 12:23 pm    Onderwerp: Re: zweetvoeten Reageer met quote

Hoi Sopje,

Kijk even hier: http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=gezondheid&label=Zweetvoeten.
Daar staat vast wel iets bij wat je kunt gaan proberen.

Groetjes, Helena.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
andrea

BerichtGeplaatst: Di Aug 23, 2005 10:10 am    Onderwerp: Reageer met quote

Bij de apotheek kan je Spiritueuze Aluminiumchloride Oplossing krijgen. Dit breng je 2x per dag met vb een wattenschijfje op de voeten aan en dit vermindert het zweten en dus ook de geur.

Groetjes Andrea
Naar boven
david

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 01, 2006 8:13 pm    Onderwerp: zweetvoeten Reageer met quote

Ik weet uit ervaring dat je iedere dag best wisselt van schoenen.
Terwijl het ene paar volgepropt met krantenpapier droogt,en je best dagelijks 100 procent wollen verse sokken draagt,en zo veel mogelijk blootsvoets thuis rondloopt.
De allerbeste remedie is zo veel mogelijk blootsvoets in zand lopen,het schuurt en absorbeert de voeten(echt proberen...je zal zien)
Annemieke

BerichtGeplaatst: Zo Apr 09, 2006 6:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Deoleen voetencreme is geweldig !! Eén keer per dag na het douchen insmeren.

Trouwens alle Deoleen produkten vind ik geweldig. Ik gebruik zelf de deodorant.
Het is verkrijgbaar bij de drogist. Wel wat duurder als de andere deodorant-produkten.

Succes er mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
xenon69

BerichtGeplaatst: Za Jun 03, 2006 10:28 am    Onderwerp: Reageer met quote

Elke morgen de voeten inspuiten met Sholl voetspray én natuurlijk elke dag verse sokken aantrekken kan het probleem van zweetvoeten al veel verhelpen!
Ook regelmatig met gelijkaardige sprays de binnenkant van de schoenen inspuiten helpt ook.
Helaas zijn die producten van bvb. Scholl nogal duur... maar het helpt!
Naar boven
Tinus

BerichtGeplaatst: Di Jun 20, 2006 11:00 am    Onderwerp: Reageer met quote

Bij mijn man werkten de middeltjes, cremes helemaal niet. Het werd vooral erger. Ook 100% wollen sokken werkten niet. Zijn voetzuren vreten de sokken zelfs op. Ook de schoenen gaan niet erg lang mee. De hele binnenkant wordt weggevreten. Vrij agressieve voeten dus.

Elke dag schoenen wisselen, katoenen sokken, toch regelmatig sodabadjes hebben al veel geholpen. Als hij na zijn werk thuis komt trekt hij zijn schoenen en sokken uit, douched zijn voeten af, en blijft op blote voeten. In zijn gedragen schoenen legt hij kattebakkorrels, verpakt in pantykousjes. Dat laatste hebben we nu een paar weken uitgeprobeerd, en het helpt bijzonder goed. Een beetje kattebakkorrelgruis blijft in de schoenen achter en dat werkt drogend als talkpoeder.
Naar boven
sonja77

BerichtGeplaatst: Di Okt 31, 2006 1:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo mensen

Om echt het probleem van zweet voeten tegen te gaan is er voor mij maar 1 oplossing. BOORZUURPOEDER. Kun je krijgen bij de drogist/apotheek of bij de pedicure. Strooi Boorzuurpoeder in je sokken en het is van belang dat je voor de 1e keer deze sokken 24 uur aan houd. Strooi ook wat in je schoenen. De week erna strooi je elke ochtend een beetje in je sokken en schoenen en s'avonds gooi je de sokken in de was. Dit hou je een week vol en je bent gegarandeerd voor zeer langere periode van je zweet voeten af. Mocht het na langere tijd toch weer terug komen dan de behandeling opnieuw starten. Echt waar succes gegarandeerd en niet duur om aan te schaffen.

Vriendelijke groet sonja
Naar boven
sita

BerichtGeplaatst: Ma Nov 06, 2006 7:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

als schoenen ruiken kun je er soda in strooien en dan een nacht in de diepvries, wil ook helpen tegen de geur
Naar boven
von

BerichtGeplaatst: Di Nov 07, 2006 11:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

zweetvoeten worden vaak veroorzaakt door lichamelijke ongemakken.Pas als dit aangepakt is zullen de overige middeltjes pas gaan helpen.Anders blijft het terug keren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
joost100

BerichtGeplaatst: Za Jan 06, 2007 1:31 pm    Onderwerp: inlegzolen Reageer met quote

hallo, bij mij helpen inlegzolen wel goed. vooral omdat die gewoon in de schoen zitten en ik niet s ochtends allemaal dingen moet doen insmeren en zo... de beste die ik tot nu toe gebruik zijn houten inlegzolen, kun je volgens mij alleen kopen bij www.nosweat.nl ik heb ze nog nooit in de winkel gezien. en natuurlijk goede schoenen beste is leren schoenen dat helpt ook veel
Naar boven
Aromar

BerichtGeplaatst: Di Jan 16, 2007 11:41 am    Onderwerp: Zweetvoeten Reageer met quote

Voor mensen die echt heel erge zweetvoeten hebben helpt herocyn poeder uit Indonesie het is echter niet in de winkels te koop, via google even herocyn in typen, het is ook niet duur. Ook helpt dit bij jeukende huid, uitslag(na inspanning)etc..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
zosten

BerichtGeplaatst: Wo Jan 17, 2007 8:03 pm    Onderwerp: zweetvoeten? Reageer met quote

Dat heb je door dierlijke eiwitten (zuivel) te eten.
Vermijd zoveel mogelijk als kan melk en kaas.
Je zal zien dat het snel verdwijnt! Shocked Very Happy Idea Idea

Om meteen resultaat te hebben?
Koop Boorzout en strooi een klein beetje in de schoen!

Vroeger gebruikte ik tijdens de zomer geen kousen.
En ik had last van pakken eelt en 's avonds stinkende voeten.
Omdat je de hele dag in die schoenen zit en geen frisse lucht hebt.
Toen ontdekte ik boorzout en na 2 a 3 dagen waren mn voeten als nieuw!
Niet te geloven, echt waar!
Idea
zosten

BerichtGeplaatst: Wo Jan 17, 2007 8:05 pm    Onderwerp: stinkvoeten? Reageer met quote

EN strooi wat in de kous uiteraard.... (rats vergeten, hahaha)
Beertje

BerichtGeplaatst: Zo Apr 08, 2007 7:43 pm    Onderwerp: Middel tegen zweetvoeten en de zweetvoetenlucht Reageer met quote

Hallo,
Mijn man (en ik daardoor ook Shocked ) had ook altijd erg last van zweetvoeten en de lucht die daar bij hoort. Hij waste zijn voeten met desinfecterende zeep, maar het hielp niet echt Confused . Uiteindelijk wees een vriend van ons op de website http://www.grootmoedersrecept.nl/ hier verkopen ze een geweldig middel tegen zweetvoeten. Na het een week gebruikt te hebben, waren zijn zweetvoeten stukken minder en rook ik niets meer Laughing ! Echt een aanrader Exclamation
Succes ermee!
Groeten Beertje
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Oma weet raad Forum Index -> Gezondheid/lichaamsverzorging Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: