Oma weet raad Forum Index Oma weet raad
www.omaweetraad.com forum.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

brandlucht

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Oma weet raad Forum Index -> Diversen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
niet slim
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Nov 07, 2004 1:09 pm    Onderwerp: brandlucht Reageer met quote

Hallo,

Na een lange dag werken kwam ik thuis en rook ik een ontzettende verbrande lucht in huis. Ik had vanmorgen vlees zacht opgezet en ben dit vergeten uit te zetten. Vlees verkoold en een stank in huis niet te verdragen... Aangezien we met nieuwe keuken bezig zijn hebben we ook momenteel geen afzuiging meer. Het huis stinkt nu al 4 dagen en heb al allerlei geurelementen gebruikt; kaarsjes, wierook, open laten staan ramen etc etc etc. niets helpt en de stank blijft.
WIE OH WIE KAN MIJ EEN GOEDE TIP GEVEN OM DIE STANK TE VERDRIJVEN!!??

Bedankt
Naar boven
Tinus

BerichtGeplaatst: Zo Nov 07, 2004 1:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vuilnisbak legen, keuken poetsen en nog veel meer en langer luchten, de kamers, de gang, alles open zetten tegen elkaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Anne-Marie
Gast

BerichtGeplaatst: Di Nov 16, 2004 9:49 am    Onderwerp: Verbrande lucht Reageer met quote

Koffiebonen verwarmen in en koekepan helpt om de vervelende luchtjes te neutraliseren
Naar boven
joke

BerichtGeplaatst: Vr Sep 09, 2005 9:08 am    Onderwerp: Re: brandlucht Reageer met quote

niet slim schreef:
Hallo,

Na een lange dag werken kwam ik thuis en rook ik een ontzettende verbrande lucht in huis. Ik had vanmorgen vlees zacht opgezet en ben dit vergeten uit te zetten. Vlees verkoold en een stank in huis niet te verdragen... Aangezien we met nieuwe keuken bezig zijn hebben we ook momenteel geen afzuiging meer. Het huis stinkt nu al 4 dagen en heb al allerlei geurelementen gebruikt; kaarsjes, wierook, open laten staan ramen etc etc etc. niets helpt en de stank blijft.
WIE OH WIE KAN MIJ EEN GOEDE TIP GEVEN OM DIE STANK TE VERDRIJVEN!!??

Bedankt

Je kunt een bakje neerzetten met een laagje spiritus en daarin een spons leggen, dit helpt ook in een rokerige kamer na een feestje.
Naar boven
tanida

BerichtGeplaatst: Wo Aug 26, 2009 7:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Thnx voor de tip. Wink
Mijn huis stinkt nu ook ff naar de rook omdat ik iets heb aan laten branden Sad
Naar boven
tanida

BerichtGeplaatst: Wo Aug 26, 2009 7:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bleekmiddel helpt ook perfect Laughing
Naar boven
Flogiston

BerichtGeplaatst: Vr Aug 28, 2009 10:14 am    Onderwerp: Reageer met quote

Laat eens wat kaarsen branden.

De lucht in je huis circuleert ook door de kaarsvlam, en de geurtjes verbranden dan.

Om de geur uit de muren en meubels te krijgen kun je proberen flink te stoken. Maak je huis zo heet mogelijk, de geur komt dan los. Direct daarna flink luchten en laten doorwaaien.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Oma weet raad Forum Index -> Diversen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: