Oma weet raad Forum Index Oma weet raad
www.omaweetraad.com forum.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Nare luchtjes verwijderen uit bekleding auto

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Oma weet raad Forum Index -> Diversen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ktje

BerichtGeplaatst: Za Dec 25, 2010 2:18 pm    Onderwerp: Nare luchtjes verwijderen uit bekleding auto Reageer met quote

Onze hond gaat regelmatig mee met de auto. Nu heeft hij laatst last gehad van volle anaalklieren en is die lucht in de bekleding van de auto gekomen. Je kunt je voorstellen dat dit ontzettend stinkt! Hoe kan ik deze lucht verwijderen of neutraliseren?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ciske

BerichtGeplaatst: Ma Feb 07, 2011 3:35 pm    Onderwerp: Re: Nare luchtjes verwijderen uit bekleding auto Reageer met quote

Ktje schreef:
Onze hond gaat regelmatig mee met de auto. Nu heeft hij laatst last gehad van volle anaalklieren en is die lucht in de bekleding van de auto gekomen. Je kunt je voorstellen dat dit ontzettend stinkt! Hoe kan ik deze lucht verwijderen of neutraliseren?

Je kunt schoonmaakazijn gebruiken, of laten reinigen door een tapijt- en meubelreiningsbedrijf.
Naar boven
Marleen

BerichtGeplaatst: Di Feb 08, 2011 6:38 am    Onderwerp: Reageer met quote

Er bestaan ook machines die je kan huren (huurland). Die machines spuiten water in de zetels of tapijten en zuigen het onmiddelijk weer op. Ik heb ooit onze autozetels met zo'n machine gereinigd. Ik vond de hulpstukken wel wat groot, maar heb dan maar mijn zetels met een borstel, water en detergent (mag ook azijn zijn maar detergent ruikt misschien nog wat frisser ) behandeld, en alles er uit gezogen met die machine. Het resultaat mocht er zijn.
Succes
Naar boven
Ciske

BerichtGeplaatst: Di Feb 08, 2011 8:16 am    Onderwerp: Reageer met quote

Marleen schreef:
Er bestaan ook machines die je kan huren (huurland). Die machines spuiten water in de zetels of tapijten en zuigen het onmiddelijk weer op. Ik heb ooit onze autozetels met zo'n machine gereinigd. Ik vond de hulpstukken wel wat groot, maar heb dan maar mijn zetels met een borstel, water en detergent (mag ook azijn zijn maar detergent ruikt misschien nog wat frisser ) behandeld, en alles er uit gezogen met die machine. Het resultaat mocht er zijn.
Succes

Maar, door hetzelf te reinigen van stoffen bekleding, haal je de beschermlaag (coating) uit de stof en wordt het weer snel vuil.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Oma weet raad Forum Index -> Diversen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: