Oma weet raad Forum Index Oma weet raad
www.omaweetraad.com forum.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

typex

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Oma weet raad Forum Index -> Vlekken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
minie

BerichtGeplaatst: Za Okt 07, 2006 11:59 am    Onderwerp: typex Reageer met quote

ik heb typex in een spijkerbroek gekregen. dat is er dus met wassen niet uitgegaan. kan ik het er nog uit krijgen???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Marleen

BerichtGeplaatst: Zo Okt 08, 2006 7:20 am    Onderwerp: Reageer met quote

Gouden raad! behandel alle speciale vlekken VOOR je de kledingstukken wast. Wassen doe je op temperatuur, en door de temperatuur kan je de kleuren fixeren. Ooit had ik een vlek met kauwgom, en die heb ik kunnen verwijderen met "sassi" misschien kan je dit eens proberen. Wasbenzine of aceton zijn ook mogelijkheden. Maar altijd eerst op een verdoken plaatsje proberen (kruis vd broek) want als het tegenvalt dan kan de nieuwe veroorzaakte vlek erger zijn dan het beetje typex
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Oma weet raad Forum Index -> Vlekken Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: